Szukaj
Dodaj ogłoszenie
Zaloguj się



Instrukcja korzystanie z serwisu

1.Zakładanie konta w serwisie.

 

 

Aby założyć konto musimy w prawym górnym rogu ekranu kliknąć w „ZALOGUJ SIĘ” i przejść w zakładkę „ZAREJESRTUJ SIĘ”. Następnie podajemy dane „Nazwa użytkownika”, „Adres e-mail” i „Hasło”. Zaznaczamy regulamin serwisu i zgody na przetwarzanie danych i klikamy na dole formularza w przycisk „ZAREJESRTUJ SIĘ”. Odczekaj parę sekund aż strona się przeładuje i zaloguje Cię automatycznie.

2. Wybór i zakup pakietu

 

 

Można wybrać pomiędzy trzema pakietami różniącymi się funkcjonalnością. Po kliknięciu górny memu serwisu „CENNIK”. Przejdziemy do wyboru pakietu i opisu ich funkcjonalności.

W wersji podstawowej mamy WSPIS FIRMOWY SPECJALISTYEKSPERTA, przy wyborze pakietu PREMIUM dodatkowo mamy aktywny booking naszych usług i produktów.

Wersja PREMIUM PLUS jest najbardziej rozbudowanym kontem gdzie otrzymamy m.in. animowany logotyp firmy. Przykładowe realizacje można zobaczyć na kanale You Tube ZOBACZ

 

 

Po zdecydowaniu się, który pakiet wybieramy – przechodzimy do koszyka zamówienia. 

W koszyku możemy zrealizować kupon promocyjny jeżeli takowy posiadamy. Następnie przechodzimy do płatności, gdzie wypełniamy wszystkie pola konieczne do finalizacji zamówienia. Po wypełnieniu ich wybieramy dogodną dla nas metodę płatności na dole strony.

 

Przy realizacji zamówienia prosimy o wypełnienie pól dotyczących Państwa firmy. jeśli chcą Państwo otrzymać Fakturę VAT to prosimy o podanie numeru NIP przedsiębiorstwa. Form płatności jest kilka do wyboru w zależności od preferencji np. karta kredytowa, szybliki przelew PayU czy BLIK.

3. Dodawanie ogłoszenia

Aby dodać nowe ogłoszenie klikamy w prawym górnym rogu w czerwony przycisk „DODAJ OGŁOSZENIE +”.  Formularz ogłoszenia wypełniamy zgodnie z opisami pól i publikujemy za pomocą przycisku na samym dole „ZAPISZ ZMIANY”.

Przede wszystkim wybierz rodzaj wpisu. Przy pakiecie podstawowym mamy do wyboru tylko WPIS FIRMOWY EKSPERTA/SPECJALISTY. Przy pakietach PREMIUM oraz PREMIUM PLUS mamy do wyboru dodatkowo wpisy:

  • Wynajem- aktywny booking samochodów, sprzętu itp.
  • Instruktor/Lekarz/Trener – aktywny terminarz i booking
  • Wydarzenia – rezerwacja miejsca, biletów itp.
  • Gastronomia – rezerwacja stolika
  • Turystyka, noclegi – wynajem usług noclegowych na podstawie wprowadzonych pokoi itp.

Po wybraniu typu ogłoszenia prosimy o wypełnienie formularza na podstawie wyświetlanych informacji. Informacje podstawowe są wspólne dla wszystkich typów ogłoszeń, gdzie wprowadzamy informacje o firmie tj. nazwa firmy, dane kontaktowe czy lokalizacja przedsiębiorstwa.

Porady przy dodawaniu ogłoszenia

  • słowa kluczowe (tagi) pomagają wyszukać Państwa ogłoszenie wśród wszystkich ofert. Dodajemy je wpisując je w polu i zatwierdzając klawiszem Enter.

 

Dodając informacje o przedsiębiorstwie, bardzo ważne jest by dodać dwie grafiki do wpisu. Główne zdjęcie będzie zdjęciem wyróżniającym Państwa wpis w wyszukiwarce, a obrazek nagłówka jest zdjęciem profilowym całego wpisu.

Booking w zależności od wyboru ogłoszenia może się delikatnie różnić, ale zasada jest obsługi jest podobna.

Możemy edytować podstawowe ceny np. wizyta u lekarza lub trenera za 1 godzinę. Zakres godzinowy ustalamy poprzez wprowadzenie lub edycję SZCZELIN CZASOWYCH.

Zasada działania ceny za umówienie się jest: podstawowa cena (ustalana na kalendarzu) + cennik usługi dodatkowe (wyświetlane przy rezerwacji jeśli zostały dodane).

Po uzupełnieniu wszystkich pól z wybranego ogłoszenia klikamy na ZAPISZ ZMIANY. Po paru sekundach wpis zostanie opublikowany na portalu eksperci-specjalisci.pl.

Życzymy udanych transakcji i jak największej liczby usatysfakcjonowanych klientów.

Zaloguj się do Eksperci-Specjaliści

Dane konta zostaną potwierdzone e-mailem.

Resetuj Twoje hasło